§1. Konto
1.1. Dozwolone jest posiadanie tylko jednego konta.
1.2. W nazwie użytkownika nie mogą występować wyrazy wulgarne, obraźliwe oraz adresy witryn internetowych.
1.3. Dozwolona jest jedna zmiana nazwy użytkownika.
1.4. Użytkownik ma prawo do usunięcia swojego konta. Usunięcie konta na życzenie jest nieodwracalne.
§2. Publikowanie wiadomości
2.1. Administracja nie odpowiada za treści publikowane przez osoby trzecie.
2.2. W wortalu obowiązuje netykieta i kultura osobista.
2.3. Zabrania się publikowania treści pornograficznych, drastycznych i rasistowskich.
2.4. Redakcja ma prawo usuwać lub redagować posty niezgodne z regulaminem lub polskim prawem.
2.5. Każdy użytkownik zobowiązany jest do trzymania się tematu dyskusji.
2.6. Jeśli nie masz nic konkretnego do napisania – nie pisz wcale.
2.7. Umieszczaj tematy w odpowiednim forum.
2.8. Nie pisz tego samego tematu w kilku forach.
2.9. Pamiętaj, aby nadać odpowiednią nazwę tematu, która pokrótce oddaje treść wiadomości.
2.10. W jednym temacie opisuj tylko jeden problem (nie dotyczy tematów zbiorczych).
2.11. Staraj się nie popełniać błędów ortograficznych i stylistycznych. Jeśli takowe popełniłeś, użyj funkcji Zmień.
2.12. Nie nadużywaj czcionki powiększonej, pogrubionej lub kolorowej.
2.13. Zmienianie, usuwanie, bądź dowolne inne tuszowanie treści swoich już opublikowanych i skomentowanych wypowiedzi jest bezwzględnie zakazane.
2.14 Zabrania się reklamowania witryn internetowych w innych miejscach niż: podpis, własny temat powitalny, wymagające tego ogłoszenia z działu Giełda ofert.
§3. Postanowienia końcowe
3.1. Osobom nieprzestrzegającym regulaminu udzielane będą ostrzeżenia. Uzyskanie trzech ostrzeżeń skutkuje automatyczną, jednodniową blokadą konta, uzyskanie czterech tygodniową, a uzyskanie pięciu stałą blokadą konta.
3.2. Niektóre fora posiadają dodatkowy regulamin. Jesteś zobowiązany do ich przestrzegania.
3.3. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
3.4. Rejestrując się w wortalu akceptujesz regulamin.