Świnki morskie forum / Cavia.pl

Forum o świnkach morskich

Magda_Oska i Izzy :D

Przywitaj się z innymi użytkownikami. Napisz coś o sobie i swoich zwierzakach.
Awatar użytkownika
Magda_Oska
Zasłużony
Posty: 1996
Rejestracja: 13 listopada 2006, 22:05
Lokalizacja: Szczecin/Niebuszewo
Świnki morskie: Izzy, Klara, Elvirka [*], Elias [*]; FRETKI: Bajzel[*] i Chandramukhi
Kontaktowanie:

Magda_Oska i Izzy :D

Postautor: Magda_Oska » 13 listopada 2006, 22:24

Cześc jesteśmy nowe na forum. Jestem Magda, mieszkam w Szczecinie, jestem studentką zootechniki na 3 roku Akademii Rolniczej. Mam obecnie świnkę morską - Izzy oraz fretkę - Bajzla. Izzy jest młodą samiczką, rozetką. urodziła się jakoś w lutym albo marcu 2006r. Dostałam ją na urodziny w marcu 2006r. Jest moja 17 świnką :)
Pierwszy mój świnek miał na imię Tiger (Tajdżer na niego wołaliśmy), był jak pies, łaził po całym mieszkaniu i wspinał się na nogi. Żył 6 lat. Dzień po śmierci Tajdżerka kupiliśmy Łatkę (która 4 razy była mamą i w sumie urodziła 12 prosiaczków). Jakieś 20 dni po wzięciu Łatki dostaliśmy kolejną samiczkę - Albinkę (krótkowłosa albinoska, umarła bo dostała jakiegoś paraliżu, żyła 5 lat). Jakoś po dwóch latach, od kupienia Łatki dokupiłam długowłosego samczyka - Rocky'ego. Łatka i Rocky zginęli śmiercią tragiczną podczas naszej nieobecności (byli pod opieką znajomych). No to chyba w skrócie historia mojego kontaktu ze świnkami :D

A jeśli chodzi o Bajzla, to jest to ponad roczny , kastrowany samczyk. Fretki to moja wielka miłośc :D Zaraziłam się tą miłością jakieś 9-10 lat temu, ale tak na prawdę, to wydaje mi się, że ja się po prostu urodziłam z miłością do fretek :D
Pozdrawiam wszystkich i sorry, że tak sie dużo rozpisałam :D

Pozdrawiam:
Magda_Oska
Obrazek

Awatar użytkownika

RsQ
Zasłużony
Posty: 623
Rejestracja: 24 lutego 2006, 14:07
Kontaktowanie:

Postautor: RsQ » 14 listopada 2006, 7:08

Witaj na forum, współczuje strat świnek :( Nic nie szkodzi, że tak dużo napisałaś :)

Moje gg: 1844697