Świnki morskie forum / Cavia.pl

Forum o świnkach morskich

Gdzie najlepiej kupić pierwszą świnkę morską?

Miejsce na tematy związane ze świnkami, ale niepasujące do powyższych forów.
lejdi
Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 12 sierpnia 2015, 19:53
Kontaktowanie:

Gdzie najlepiej kupić pierwszą świnkę morską?

Postautor: lejdi » 12 sierpnia 2015, 20:05

Witam wszystkich bardzo serdecznie

Przeglądam forum od jakiegoś czasu i czerpię wiedzę, ponieważ chcemy kupić świnkę morską.
Gdzie kupić świnkę? Chcę mieć świnkę gładkowłosą (może też być holenderska, ale nie mam pojęcia czy ciężko o taką) albo rozetkę. Czy warto kupić od prywatnej osoby? Z ogłoszenia na olx czy gratce? Nie mam doświadczenia i boję się, że nie zauważę przy zakupie jeśli będzie coś ze świnką nie tak. Chcemy mieć samicę. Proszę o pomoc, mam bardzo wiele pytań, ale to później.


Awatar użytkownika

Moreni
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: 22 kwietnia 2015, 18:37
Lokalizacja: Elbląg
Świnki morskie: Momo
Skuld
Ahsoka
Serenada
Kontaktowanie:

Re: Gdzie najlepiej kupić pierwszą świnkę morską?

Postautor: Moreni » 12 sierpnia 2015, 21:07

Najlepiej kupować w zarejestrowanej hodowli - wtedy ma się pewność, że świnka jest zdrowa, odpowiedniej płci i w odpowiednim wieku, z czym rożnie bywa w sklepach. Ale świnki z hodowli są sporo droższe niż takie ze sklepu czy z oxl ("jakość" zwierzęcia ma swoją cenę).

Można też całkiem za darmo adoptować zdrową świnkę ze Stowarzyszenia Pomocy Świnkom Morskim.:) http://swinkimorskie.eu/SPSM/


lejdi
Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 12 sierpnia 2015, 19:53
Kontaktowanie:

Re: Gdzie najlepiej kupić pierwszą świnkę morską?

Postautor: lejdi » 12 sierpnia 2015, 21:28