Świnki morskie forum / Cavia.pl

Forum o świnkach morskich

Internetowy sklep zoologiczny ???

Pytania, opinie i uwagi na temat sklepów zoologicznych.
wiola89
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 15 grudnia 2016, 23:37
Kontaktowanie:

Re: Internetowy sklep zoologiczny ???

Postautor: wiola89 » 16 grudnia 2016, 11:45

Żaneta_Radom pisze:A prócz karmy co dajesz? Karma to niewielki ułamek całej diety świnek morskich.
Głownie jest to siano w ogromnych ilościach i warzywa (te bulwiaste/korzenne ale i tzw. zielenina)


To co standardowo je taki zwierzak czyli glownie siano w duzych ilosciach, czasami jakas zielenine. W sumie to samo co dawala siostra tylko chcialabym im to bardziej urozmaicic.

Olusieeeek pisze:
wiola89 pisze:Moja siostra od jakiegos czasu ma dwie tylko nie chce jej sie za bardzo nimi opiekowac.

Jak mozna sie znudzic zwierzeciem nad ktorym sprawujesz opieke? Czy to swinka, czy pies - przygarniajac do siebie istote ŻYWĄ bierzesz za nia odpowiedzialnosc. Dobrze, ze Ty sie tymi biedactwami opiekujesz...


Czasami tak bywa z mlodszym rodzenstwem .. mam nadzieje, ze za jakis czas sie przeprosza ze soba :)


Awatar użytkownika

befana30
Użytkownik
Posty: 1547
Rejestracja: 19 lipca 2015, 16:30
Świnki morskie: Pusia i Kluska;
Gacus :)
Kontaktowanie:

Re: Internetowy sklep zoologiczny ???

Postautor: befana30 » 16 grudnia 2016, 14:42

wiola89 pisze:To co standardowo je taki zwierzak czyli glownie siano w duzych ilosciach, czasami jakas zielenine. W sumie to samo co dawala siostra tylko chcialabym im to bardziej urozmaicic.


Jesli to co standardowo powinny jesc swinki to raczej nie "czasami zielenine", podpinam link bardzo przydatny w ukladaniu prawidlowej diety prosiakow:
http://swinkimorskie.eu/SPSM/index.php? ... &Itemid=90
Na Forum z kolei znajduje sie bardzo fajny watek z fotorelacja, co prawda ilosc pozywienia dla jednego prosiaczka bedzie mniejsza, anizeli dla trzech skinnow od @madzia0902 :
https://forum.cavia.pl/viewtopic.php?f=7&t=9214
Polecam, bo osobiscie bardzo mi sie podoba fakt, ze zostalo wszystko w diecie proskow uwzglednione- sa suszki, ziolka, warzywka, zielenina, sianko, a nawet i galazki do obgryzania takze warto przeczytac i czerpac inspiracje ;)

"Vivi e lascia vivere" Schopenhauer

monikacicha90
Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 26 czerwca 2015, 15:00
Kontaktowanie:

Re: Internetowy sklep zoologiczny ???

Postautor: monikacicha90 » 21 grudnia 2016, 9:37

Jeśli chodzi o internetowe sklepy zoologiczne to ja mogę polecić sklep Nasze Zoo. Mają całkiem niezły wybór produktów dla naszych kochanych prosiaczków - karmy, klatki, zabawki i domki. Czesto mają różne promocje, wiec mozna załapac się na jakaś obnizke. No i fajnie jest przesylka - nigdy nie miałam jakiś problemów. Zawsze kurier jakoś do mnie docierał:P
Mają też dużo rzeczy dla innych zwierzaków. Ja oprócz świnki mam też psa, więc jak robię zakupy to od razu załatwiam wszystko za jednym zamachem :P


Awatar użytkownika
andziula
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 10 stycznia 2017, 19:21
Kontaktowanie:

Re: Internetowy sklep zoologiczny ???

Postautor: andziula » 8 maja 2017, 15:13

A zamawia ktoś z Was w Hipciu? Muszę przyznać, że długo już nie robiłam tam zakupów, ale doszły mnie słuchy, że obsługa się trochę popsuła. To prawda?


Awatar użytkownika
Batman
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: 5 kwietnia 2017, 23:37
Kontaktowanie:

Re: Internetowy sklep zoologiczny ???

Postautor: Batman » 8 maja 2017, 17:07

Najtaniej w 90% wypadają sprzedawcy z allegro.


chocolate Monster
Użytkownik
Posty: 154
Rejestracja: 13 września 2016, 14:51
Lokalizacja: Kraków
Świnki morskie: Stefan [*],G&H
Kontaktowanie:

Re: Internetowy sklep zoologiczny ???

Postautor: chocolate Monster » 8 maja 2017, 22:23

Ja zamawiam w Hipciu.Nie zauważyłam żadnego pogorszenia.Wszystko ok


jajecznica
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 6 listopada 2018, 8:18
Kontaktowanie:

Re: Internetowy sklep zoologiczny ???

Postautor: jajecznica » 1 kwietnia 2019, 13:02

Allegro to zawsze jakaś opcja w zakresie sklepów zoologicznych i produktów dla naszych zwierzaków. Aczkolwiek ja od wielu lat kupuję w https://sklepzoologic.pl Mam świnkę, dwa pieski i kotka, więc pracy przy nich dość sporo. W tym sklepie jest praktycznie wszystko to, co powinno być na wyposażeniu dobrego sklepu zoologicznego.


Awatar użytkownika
xkyokox
Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 6 kwietnia 2018, 13:04
Świnki morskie: Prosiak & Kawior
Kontaktowanie:

Re: Internetowy sklep zoologiczny ???

Postautor: xkyokox » 2 kwietnia 2019, 14:26

http://animalcity.pl/ -> mój ulubiony, ale to także ze względu na to, że mają siedzibę w Katowicach i mogę odebrać zamówienie osobiście (a kupując 10 paczek sianka co miesiąc jest to dla mnie ważne, żeby pojechać osobiście).



tofikania
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 14 marca 2019, 7:39
Świnki morskie: tofik
Kontaktowanie:

Re: Internetowy sklep zoologiczny ???

Postautor: tofikania » 2 kwietnia 2019, 21:31

polecam sklep the pig spoko rzeczy i nie drogie ;) :) :)


Awatar użytkownika
Świnkowy poleca


  • Podobne tematy
    Statystyki
    Ostatni post

Wróć do „Sklepy zoologiczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

  • Dołącz do nas