Świnki morskie forum / Cavia.pl

Forum o świnkach morskich

Chwilowe mieszkanko dla świnki

Dyskusje związane z głównym lokum świnki morskiej.
Benito
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 21 czerwca 2014, 21:50
Kontaktowanie:

Chwilowe mieszkanko dla świnki

Postautor: Benito » 21 czerwca 2014, 21:52

Witam! Dzisiaj trafiła mi się okazja do kupna świnki.
Chciałbym zrobić jej jakieś alternatywne mieszkanko. Czy na kilka dni mieszkanko z akwarium będzie dobre?
Jeżeli tak co muszę w nim mieć? Jakie podłoże? Podstawowe akcesoria? Proszę o szybką i dokładną odpowiedz, ponieważ jestem w tym zielony :D


Awatar użytkownika

Awatar użytkownika
GalaxySparkle
Zasłużony
Posty: 839
Rejestracja: 11 lutego 2014, 19:44
Lokalizacja: UK
Kontaktowanie:

Re: Chwilowe mieszkanko dla świnki

Postautor: GalaxySparkle » 21 czerwca 2014, 22:51

Akwarium, szczególnie w tak duszną pogodę, odpada ze względu na brak cyrkulacji powietrza. Kombinuj z czymś innym. Ja bym ogrodziła jakiś kącik, w którym by mogła se bezpiecznie siedzieć do czasu aż dostanie swój stały chlewik. Masz zamówioną jakąś klatkę przez neta? Jako podłoże użyj kocyka, żeby miała mięciutko pod łapeczkami. Miseczki jakiekolwiek, byle dość cieżkie, których świnka nie przewróci. W jedno miejsce możesz podstawić jakiś pojemniczek jako kuwetę i tymczasowo wypełnij potarganym ręcznikiem papierowym lub połóż jakiś stary ręcznik. Nwm co Ci tu więcej poradzić. Generalnie, improwizuj, tylko nie wkładaj jej do tego akwarium.


Benito
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 21 czerwca 2014, 21:50
Kontaktowanie:

Re: Chwilowe mieszkanko dla świnki

Postautor: Benito » 21 czerwca 2014, 23:02

Może pomyślę coś ze starej skrzynki jakiejś. A podłoża nie wykładać jakimś trocinami czy jak to się tam zwie? :)


Awatar użytkownika
GalaxySparkle
Zasłużony
Posty: 839
Rejestracja: 11 lutego 2014, 19:44
Lokalizacja: UK
Kontaktowanie:

Re: Chwilowe mieszkanko dla świnki

Postautor: GalaxySparkle » 21 czerwca 2014, 23:52