Świnki morskie forum / Cavia.pl

Forum o świnkach morskich

Krew!

Niezbędna pomoc w przypadku podejrzenia choroby lub innych problemów.
namelessnicol
Użytkownik
Świnki morskie: Tutinka i Gabrysia ^^
Kontaktowanie:

Krew!

Postautor: namelessnicol » 3 listopada 2016, 18:51

Cześć. Jestem tu nowa ale nie po to pisze. Przed chwilą zauważyłam, że jedna z moich świnek nie tyle co krwawi ale ma plamke krwi albo z układu moczowego albo dróg rodnych. Nie jestem w stanie powiedzieć, jednak ta plamka jest, tam gdzie sprawdzamy płeć, na samym dole. Świnka nie wydaje się być podejrzana, ma apetyt, tak duży jak zawsze, a wiem że kiedy nie je jest duży problem. A ona je. Nie jest ospała. Czasem, tak jak teraz, usiądzie sobie, opuści główkę i tak się słodko skuli ale według mnie tak odpoczywa. Może się ugryzła albo podrapała? Krwawienie nie jest duże, taka mała plamka. Jednak nie znam się na tyle, by mieć pewność. Proszę o pomoc.

Awatar użytkownika

Tuptusiak
Użytkownik
Świnki morskie: Grosik
Kontaktowanie:

Re: Krew!

Postautor: Tuptusiak » 3 listopada 2016, 19:40

nie jestem ekspertem, wrecz jestem zielona ale wydaje mi sie ze t6 poprostu rujka

Moreni
Użytkownik
Świnki morskie: Momo
Skuld
Ahsoka
Serenada
Kontaktowanie:

Postautor: Moreni » 3 listopada 2016, 19:46

Poobserwowałąbym do jutra, a jeśli sytuacja się nie zmieni (lub zmieni na gorsze), to zabrałabym do weta. Krew w okolicach dróg rodnych to może być drobny uraz (zakłucie lub zadrapanie), ale też objaw zakażenia (ropomacicze na przykład) lub choroby skóry (grzybice czasem występują właśnie w okolicy narządów płciowych. Wtedy świnka może drapać się do krwi, bo ją swędzi).

namelessnicol
Użytkownik
Kontaktowanie:

Postautor: namelessnicol » 3 listopada 2016, 20:36